Premiile MarCom sunt acordate de Asociaţia Profesioniştilor din Marketing şi Comunicare, o organizaţie internaţională formată din mii de profesionişti din publicitate, relaţii publice şi producţie media.
Pentru finala de la Bucureşti, Designwerk a venit cu o strategie nouă pentru percepţia evenimentului la nivel mondial. Conceptul s-a bazat mai mult pe brandul UEFA Europa League în sine, decât pe „un sentiment local”.
Scopul a fost crearea unei constanţe a imaginii UEFA, a partenerii săi comerciali, partenerii media şi iubitorii de fotbal din întreaga lume. Conceptul pentru finala de la Bucureşti s-a numit „The Journey to Victory” (Călătoria spre victorie).
Elementul grafic distinctiv a fost trofeul însuşi. Iar cupa a fost folosită ca element vizual pe biletele pentru meci, pe acreditări, invitaţii, pe panouri aflate în mai multe locuri la stadion, în vestiare şi pe mapele de presă.
Atletico Madrid a câştigat acea finală de la Bucureşti, învingând cu 3-0 o altă formaţie spaniolă, Athletic Bilbao.