41% dintre români își verifică mobilul de peste 200 de ori pe zi

Data publicării:
smartphone telefon - GettyImages - 11 sept 15

Foto: Gulliver / Getty Images

Printre principalele concluzii ale cercetării se mai regăsește faptul că 66% dintre respondenți spun că, din momentul trezirii și până se uită la dispozitivul mobil, trec sub 30 de minute, iar pentru 52% dintre cei chestionați verificarea terminalului pe care îl dețin se face între 11 și 50 de ori în fiecare zi, relatează Agerpres.

Cea mai mare frecvență de utilizare a dispozitivelor mobile, de peste 200 de ori în 24 de ore, se constată la segmentul de vârsta 25-35 de ani (41%). Următorul segment cu frecvența mare de utilizare este cel cuprins între 45-55 de ani (26%), potrivit studiului „Utilizarea dispozitivelor mobile în România”, realizat de EY România și publicat miercuri.

În plus, 98% dintre respondenți folosesc dispozitivele mobile pentru apelare, 91% pentru acces email, câte 89% pentru expediere de mesaje, respectiv pentru căutare pe Internet, și 86% pentru camera foto. Doar 34% le folosesc pentru shopping și 22% pentru diseminarea de fișiere.

Conform studiului, 45% dintre utilizatorii dispozitivelor mobile folosesc între 8 și peste 10 aplicații, 21% între 5 și 8 aplicații și 33% între una și 5 aplicații. În funcție de vârsta celor intervievați, cei care folosesc cele mai multe aplicații au între 35 și 45 ani, urmați de cei de 25-35 ani.

În ceea ce privește frecvența de utilizare a dispozitivelor mobile și ținând cont de fiecare categorie de vârstă, utilizatorii de peste 50 de ani dețin în cea mai mare proporție telefoane mobile (15%), cei de 45-55 ani dețin phablete (30%), cei de 35-45 ani dețin smartwatch (49%) și tablete (40%), în timp ce respondenții de 25-35 ani au o brățară fitness, iar respondenții de 18-25 ani smartphone.

Respondenții de 25-35 ani sunt primii dintre cei care utilizează dispozitivul mobil imediat ce se trezesc dimineața (33%), urmați de cei de 35-45 ani (29%) și cei de 18-25 ani (19%). Cel mai puțin preocupați de utilizarea dispozitivului mobil dimineața sunt cei de 35-45 ani (40%) și cei de 45-55 ani (26%).

Pe de altă parte, utilizatorii din segmentul de vârstă 35-45 de ani sunt cei mai importanți consumatori de conținut video, urmați de respondenții de 25-35 ani. Așa cum era de așteptat, generația celor de 18-25 ani consumă mai mult conținut video decât cea a celor de peste 55 de ani, care, într-o proporție mare, declară că nu consumă niciun conținut video.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Tesla i-a salvat viața în mijlocul incendiului din Los Angeles: Funcția secretă care l-a ajutat să scape din...
Digi FM
Ce este „Schema 1800”, noua înșelătorie care circulă pe WhatsApp
Pro FM
Anca Țurcașiu, mesaj emoționant din Filipine, unde e în concediu: „Există dragoste!” Fanii: „V-ați găsit la...
Film Now
Maria Shriver, imagini sfâșietoare cu dezastrul lăsat în urmă de incendiile din Los Angeles: „Oamenii au...
Adevarul
Un profesor universitar explică de ce Georgescu, Simion și Şosoacă nu sunt suveraniști: „Vorbim de polul...
Newsweek
Pensiile vor fi indexate din septembrie. Care pensionari iau 2.000 lei în această primăvară? SURSE
Digi FM
Kate Middleton împlinește 43 de ani. Ce planuri ar avea prințesa de Wales după ce a scăpat de cancer
Digi World
Rezultatul uimitor al unui singur pahar cu lapte băut zilnic. Calciul din lapte ne poate proteja de o boală...
Digi Animal World
Momentul când un pompier mângâie un câine în timp ce se luptă cu incendiu din Los Angeles. Imaginile sunt...
Film Now
De ce s-a simțit „ușurată” fosta soție a lui Hugh Jackman când a văzut pozele cu el și noua lui iubită: "A...
UTV
Cu cine isi petrece Mario Fresh vacanta din Bali