Cum îşi vinde Apple ceasurile de două ori

Data actualizării: Data publicării:
Apple Debuts New Watch
SAN FRANCISCO, CA - MARCH 9: The new Apple Watch is seen on display after an Apple special event at the Yerba Buena Center for the Arts on March 9, 2015 in San Francisco, California. Apple Inc. announced the new MacBook as well as more details on the much anticipated Apple Watch, the tech giant's entry into the rapidly growing wearable technology segment as well (Photo by Stephen Lam/Getty Images)

Apple probabil că nu a vândut atâtea ceasuri inteligente cât spera. Dar, nu-i nimic, le mai vinde o dată tot pe aceleaşi. Compania a introdus în oferta sa şi ceasuri Apple Watch recondiţionate. Sunt cele care au fost returnate de clienţi şi au fost curăţate şi reparate dacă au avut defecţiuni.

Modelele Apple Watch recondiţionate costă cu aproximativ 15% mai puţin decât cele noi. Luna trecută, compania a început să vândă şi iPhone-uri recondiţionate.

Apple refuză să facă publice detalii despre vânzările ceasurilor, însă estimările IDC arată că sunt foarte slabe. În trimestrul al treilea ar fi fost vândute doar puţin peste un milion, cu 71% mai puţin decât în trimestrul trei din 2015.

Totuşi, şeful Apple, Tim Cook, a spus de curând că, în actualul trimestru, vânzările ceasului au atins un nivel record. Însă abia la anul va putea fi confirmată sau infirmată estimarea sa.

Întreaga piaţă a ceasurilor inteligente a avut până acum o evoluţie dezamăgitoarte. Iar o explicaţie ar fi că oamenii nu reuşesc să vadă utilitatea acestor gadgeturi. Cel puţin asta arată un recent studiu realizat de eMarketer.

În Statele Unite, era aşteptată o creştere cu 60% a vânzărilor de ceasrui inteligente. Însă creşterea ar putea fi până la urmă de doar 25%.

(SURSA: Digi24 TV)

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri