Compania LEGO suspendă orice promovare a jucăriilor care reprezintă forţele de ordine. Decizia companiei vine ca răspuns pe fondul violenţei manifestate împotriva civililor de poliţia din Statele Unite.
LEGO va dona 4 milioane de dolari ONG-urilor care tratează problema justiţiei sociale, toleranţei şi a egalităţii rasiale, scrie Mediafax, care citează rtl.fr.
Un oficial al companiei, a motivat decizia adoptată: „Sprijinim comunitatea de culoare să lupte împotriva rasismului şi a inegalităţii”.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Inițial, un zvon a circulat pe scară largă pe reţelele de socializare, conform căruia gigantul jucăriilor a retras produsele cu poliţişti de la vânzare. În realitate, compania a suspendat temporar toate promoţiile privind treizeci de figurine. Lista jucăriilor afectate include maşina de patrulare a poliţiei, secţia de poliţie, brigada canină sau „Casa Albă”.
Gama „LEGO City Theme” este reprezentativă pentru compania producătoare de jucării, deoarece generează cele mai bune vânzări ale companiei.
Redactare Georgiana Marina