Demolată înainte să fie folosită. Vorbim despre o parte din centura de sud a Craiovei. O bucată de drum lungă de peste jumătate de kilometru a fost decopertată, înainte ca pe ea să apuce să treacă vreo maşină. Şeful CNADNR vorbeşte de probleme de execuţie, firma constructoare nu comentează. Ce e cert este că termenul de finalizare a lucrărilor tocmai a fost amânat, pentru a treia oară.
Pe centura de sud a Craiovei nu a trecut niciodată vreo maşină. Cu toate aceastea, pe o porţiune mare, asfaltul s-a lăsat şi a crăpat. Aşa că muncitorii au fost nevoiţi să decoperteze mai bine de o jumătate de kilometru.
De patru ani se lucrează la şoseaua ocolitoare a Craiovei. Acum doi ani a fost turnat asfaltul. Vara aceasta au apărut şi primele fisuri. Lucrările au fost oprite până când au fost gata expertizele. Când muncitorii au revenit pe şantier, au demolat ce au construit.
Pe aici trebuia să se circule de luna trecută. August 2016 era al treilea termen de finalizare. Dar cum lucrările sunt departe de a fi gata, inaugurarea s-a amânat. Iar. Noul termen este sfârşitul acestui an.
Cătălin Homor, directorul CNADNR: „Au fost ceva probleme de execuție în zona respectivă, s-a făcut o expertiză, au rezultat mici deficiențe în zonă și asta este cauza să spun unor lucrări, poate neexecutate în cea mai bună calitate. Şi terenul de fundare a avut ceva probleme și au fost ceva tasări”.
De partea cealaltă, reprezentanţii firmei de construcţii nu comentează situaţia.
Reprezentatul unei firme de construcţii: „Din păcate, mi s-a spus că din conducerea de aici nu este nimeni cu care puteţi vorbi. Îmi pare rău”.
Centura de Sud a Craiovei este supranumită şi centura Ford. Construcţia sa a fost cerută de producătorul de autovehicule care astfel ar putea ocoli oraşul, când livrează maşinile. Valoarea proiectului se ridică la aproape 36 de milioane de lei, iar bani sunt europeni. Constructorul va plăti reasfaltarea drumului decopertat.