Noul Burberry. Fără blănuri și cu produsele nevândute, donate

Data actualizării: Data publicării:
magazin Burberry shutterstock_1092505130
Foto: Shutterstock

Producătorul de lux promite o abordare responsabilă din punct de vedere social. Aceasta ar însemna fără blănuri în noua colecție și fără produse distruse, dacă nu au fost vândute.

magazin Burberry shutterstock_1092505130
Foto: Shutterstock

Burberry Group Plc intenționează să oprească distrugerea pieselor, după ce acționarii s-au opus la îndepărtarea unor bunuri valorând milioane de lire sterline.

Compania britanică intenționează să înceteze utilizarea blănurilor. Producătorul de îmbrăcăminte și accesorii de la Londra a distrus în 2018 mărfuri în valoare de aproape 29 milioane de lire sterline (37 milioane de dolari), potrivit raportului anual publicat în iulie, informează Bloomberg.

Cifra a crescut de la 19 milioane de lire sterline în 2016, iar investitorii și-au exprimat dezaprobarea la cea mai recentă întâlnire anuală. Practica este larg răspândită în industria bunurilor de lux, deoarece mărcile încearcă să-și mențină exclusivitatea, protejând produsele lor de un sfârșit în magazinele cu discount.

Burberry a declarat că va crește eforturile de reutilizare, reparație, donare sau reciclare a produselor nevandabile. "Luxul modern înseamnă a fi responsabil din punct de vedere social și ecologic", a declarat directorul executiv al Burberry, Marco Gobbetti, într-o declarație. "Această credință este esențială pentru noi la Burberry și cheia succesului nostru pe termen lung".

Colecția de debut a noului designer de la Burberry, Riccardo Tisci, nu va conține blănuri reale, iar utilizarea sa în produsele existente va fi eliminată treptat, a mai spus compania.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri