Stănel Necula, directorul societăţii de Termoficare Oradea: "Sunt mulţumit de ceea ce am reuşit să fac cu dotările pe care le-am avut, cu oamenii pe care i-am avut, cu sistemul pe care l-am avut de gestionat şi cu resursele pe care le-am putut consuma în prestarea acestui serviciu."
Eduard Florea, administratorul public al Oradei: "Astăzi, oamenii aceştia sunt vitali. Şi trebuie să înţelegem cu toţii acest lucru că îşi fac treaba. Nu avem nici un dubiu legat de neprofesionalismul lor. Nici vorbă de aşa ceva."
În ultimele cinci luni, dispeceratul Termoficare Oradea a primit peste 36 de mii de plângeri telefonice legate de încălzire, cu un maxim de aproape 12 mii de apeluri în luna octombrie a anului trecut. Reprezentanţii administraţiei locale şi-au cerut scuze pentru problemele apărute în sistemul de încălzire a oraşului.
Eduard Florea, administratorul public al Oradei: "Ce dorim astăzi este de a face un apel către cetăţeni şi firme care sunt racordaţi la sistemul de alimentare cu energie termică, de a ne cere scuze faţă de sincopele pe care le-au resimţit în continuitatea serviciului public şi să îi rugăm să înţeleagă că situaţia echipamentelor este în continuare precară."
Edilii au explicat de ce avariile din reţele au dus, în unele cazuri, la creşterea facturilor la întreţinere.
Stănel Necula, directorul societăţii de Termoficare Oradea: "E clar că vom consuma mai multă energie în momentul în care sistemul a fost oprit... nu ştiu, şase ore, şapte ore. Pentru că tendinţa este echilibreze temperatura exterioară cu cea interioară."
Autorităţile locale spun că trecerea pe noua centrală pe gaz care se va face în aprilie va garanta doar reducerea poluării, nu şi rezolvarea problemei avariilor care apar în reţeaua de distribuţie.
Reporter: Adrian Ciucuriţă
Operator: Robert Rezmuves