Cel mai tânăr concurent a fost Roland Deibel, care la doar 18 ani a decis că urmeze pasiunea tatălui său, și el pilot. Recunoaște că a învățat multe de la piloții experimentați: "Mi-au dat multe sfaturi, să mă duc mai bine, să intru mai atent în viraje, să nu fac ceva prostii, să distrug mașina. Carting am mai făcut, mergeam tare și cu bicicleta, iar cu mașina am mai mers prin curte - așa am învățat să conduc."
Piloții mărturisesc că nu există zi în care să nu se ocupe de mașina de concurs. Investesc mii de euro în pasiunea lor, dar mulți vin la concurs doar pentru a-și potoli setea de andrenalină.
"Ca să văd de ce sunt în stare, ce pot să fac pe pistă și ce pot să fac șosea, să văd diferența", spune Sorin Dosa, concurent.
La concursul de duminică șoferii s-au putut înscrie la cinci categorii, în funcție de capacitatea cilindrică a mașinii .
"Avem o cursă cam de 500 și ceva de metri, se fac patru tururi cronometrate și câștigă la final cel care obține cel mai bun timp din toate cele patru tururi", explică Cristian Angeloni, organizatorul concursului.
Evenimentul a fost urmărit de zeci de curioși, care au aplaudat celebrele drifturi, extrem de apreciate în lumea pasionaților de automobilism viteză.
Reporter: Claudiu Mihuț Operator: Constantin Gheorghiță