Pe circuitul amenajat în spatele Vămii Oradea au intrat şi copii de 10 ani, care conduc bolizi de câteva sute de cai putere.
"Îmi place viteza. Cel mai greu este la start", spune Natalia Iocsak.
"O mașină de curse trebui să aibă un roll-bar, care te protejează dacă te răstorni, să nu pățești nimic. Trebuie să ai frâne hidraulice, transmisie capotată cu pinion de trepte", explică Armond Kozak, campion național de rally-cross.
Cele mai gustate au fost probele de slalom.
"Avem 25-30 de participanți și obiectivul este promovarea sportului cu motor și în Bihor", susţine Cristian Angeloni, organizatorul concursului.
"Se ia timpul cel mai bun dintre cele două manșe. Se pune mai mult accentul pe îndemânarea elevului, pentru că virajele sunt foarte strânse. Atingerea unui cauciuc este penalizată cu 5 secunde", detaliază Adrian Cristea, președintele comisiei de automobilism și carting ACR Bihor.
Mai drastic este penalizată părăsirea traseulul: 30 secunde. Acest sport atrage an de an tot mai mulţi concurenţi.