Ministerul Afacerilor Interne, alături de Smiley și de toți cei care și-au pierdut buletinul

Data publicării:
smiley

#MAI alături de Smiley și de toți cei care și-au pierdut buletinulÎn luna decembrie, #Smiley ne-a anunțat că și-a...

Posted by Ministerul Afacerilor Interne, Romania on Thursday, January 14, 2016

 

Așadar, pentru eliberarea actului de identitate la pierderea, furtul, distrugerea sau deteriorarea actului de identitate detinut anterior, aveți nevoie de următoarele documente:

- cererea pentru eliberarea actului de identitate;
- actul de identitate si cartea de alegator,in cazul deteriorarii;
- certificatul de nastere,original si copie;
- certificatul de casatorie, daca este cazul, original si copie;
- certificatul de divort/hotarârea de divort, definitiva si irevocabila, dupa caz, original si copie;
- certificatul de deces al sotului/sotiei decedat/decedate, în cazul sotului supravietuitor, original si copie;
- certificatele de nastere ale copiilor cu vârsta mai mica de 14 ani, original si copie;
- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu si, dupa caz, cel cu care se face dovada adresei de resedinta,   original si copie;
- dovada eliberata de unitatea de politie unde a fost reclamat furtul in cazul in care se solicita eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a furtului celui detinut;
- un document emis de institutii sau autoritati publice - pasaport, permis de conducere, legitimatie de serviciu, livret militar ori diploma de absolvire a unei institutii de învatamânt, cu fotografie de data recenta, original si copie;
- chitanta reprezentând contravaloarea cartii de identitate - 7 lei;
- timbru fiscal sau chitanta reprezentând contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru - 5 lei.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri