Corina Martin, apropiata lui Mazăre, conduce comisia pentru înființarea Organizației de Management al Destinației România
Corina Martin, apropiată a fostului primar al Constanței, Radu Mazăre și membră în mai multe comitete, comisii și asociații legate de turism, va conduce Comisia de înființare a Organizației de Management al Destinației (OMD) România.
OMD-urile vor fi organisme care vor coordona promovarea turistică din România. Ele sunt organizate pe mai multe etaje: locale, regionale și cel național. Sunt compuse din autorități și operatori privați. Ele au fost gândite să funcționeze în cascadă, ideea fiind că autoritățile locale și operatorii locali știu mai bine ce avantaje și ce nevoi au zonele în care activează. Astfel, ar urma să se facă strategii care s=ar centraliza la acest OMD național, care ar avea astfel o imagine clară cu care să facă strategia națională de turism. OMD România ar urma să funcționeze pe lângă Ministerul Turismului, la masă cu șefii patronatelor din turism.
Comisia condusă de Martin
Corina Martin va conduce comisia care va face acest OMD național.
„Mi-am asumat, cu responsabilitate, coagularea intereselor și obiectivelor Organizațiilor de Management de Destinație active în România, laolaltă cu Asociațiile județene de Promovare și Dezvoltare a Turismului, prin Comisia OMD pe care o conduc în cadrul Consiliului Consultativ al Turismului, organizat pe lângă Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului. Pentru a centraliza, alături de alți colegi ai mei din industrie, o lista coerentă și eficientă de târguri de turism din lume la care România ar trebui să participe în 2024 și pentru a schimba consistent modul în care ne prezentăm și ne promovăm la aceste târguri, trebuie să ne coordonăm și armonizăm între noi, așa încât am abordat și am discutat, deja, în aceste zile, cu colegii din OMD Constanța – Mamaia, OMD Mamaia Nord – Năvodari, OMD Mangalia, OMD Județ Constanta, cu colegi din Federația Asociaţiilor de Promovare Turistică din România – FAPT, Asociația Patronală RESTO Constanța, Asociația Patronală Eforia Turistică, Asociația Patronală Costinești și urmează să discut, în zilele ce vin, cu colegii din OMD Suceava și OMD Brasov.
Voi aborda, de asemenea, primari de stațiuni turistice, președinți de Consilii Județene ce au în patrimoniu zone turistice cu potențial și atracții turistice însemnate și voi discuta cu colegii din ANAT – Asociația Națională a Agențiilor de Turism, agenții de turism turoperatoare de turism intern și incoming, precum și cu Incoming Romania Association și cu colegii mei din Federația Patronatelor din Industria Ospitalității.
România este o țară atât de generoasă în atracții turistice și cu un potențial turistic imens, dar dacă nu învățăm să ne prezentăm şi să ne promovăm în lume, atunci cine ne vizitează, cum creștem contribuția la PIB a Industriei turismului, ce imagine ne construim și cu ce ne lăudam că suntem atractivi și chiar unici în lume? Deși chiar suntem!“, a scris Corina Martin pe pagina publică de Facebook, citată de focuspress.ro.
Ea a deținut în trecut o firmă de turism care a dat faliment. Ulterior a devenit președinta asociatiei Dobrogea Litoral și e partenera mai multor asociații de profil, cu precădere din Constanța. A fost și candidat la primăria Constanța, dar fără succes.