Berea și fotbalul merg deseori împreună, însă Cupa Mondială 2022 din Qatar a stricat această legătură după ce țara gazdă a interzis consumul de alcool pe stadioane și pe străzi cu doar două zile înainte de startul competiției, scrie Marca.com.
Budweiser, al doilea cel mai vândut brand de bere din lume, avea semnat un contract de 75 de milioane de euro cu Qatar, însă până la urmă producția dedicată CM 2022 a rămas în depozite. Productorul de bere avea deja puncte de vânzare împrăștiate prin tot orașul Doha când autoritățile locale au anunțat interdicția.
Consumul de alcool va fi permis doar în anumite zone din spațiile destinate suporterilor. Fiecare fan va putea cumpăra cel mult patru pahare de bere de 0,5 litri, prețul fiind și el uriaș, în jur de 15 euro pe pahar. "Ei bine, asta e ciudat", a scris compania americană pe Twitter după ce a aflat de interdicție.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
În acest moment, Budweiser se află într-o situație neplăcută, având o cantitate uriașă de bere la dispoziție de care nu știe cum să scape, așa că a decis să o dăruiască statului care va câștiga Cupa Mondială 2022. "O nouă zi, un nou tweet. Țara câștigătoare primește berea. Cine va fi?", au postat reprezentanții companiei pe Twitter.
O altă consecință a interdicției ar urma să fie procesul pe care Budweiser îl va intenta FIFA, întrucât semnaseră un contract de exclusivitate cu forul fotbalistic. Totodată, ar putea acuza Qatar de încălcarea contractului semnat cu FIFA prin care țara se angaja să "respecte contractele încheiate cu toți sponsorii".
Editor : V.M.