Platforma pe care au înfiinţat-o Dan Ciotu, Vladimir Oane şi Dragoş Ilinca în 2008 se numeşte uberVu şi este o unealtă de promovare a produselor şi mărcilor pe internet.
Printre clienţii companiei înfiinţate de români se numără nume grele precum Fujitsu şi Getty Images.
Compania canadiană care a cumpărat afacerea românilor se numeşte HootSuite şi se ocupă de asemenea de gestionarea promovării on-line, iar printre clienţii săi se numără Pepsi, Sony Music şi trustul CBS.
Preluarea afacerii românești de către canadieni vine la aproape doi ani după ce o altă afacere românească a fost cumpărată, de această dată, de Twitter. Summify a fost creat de Cristian Strat şi Mircea Paşoi ca un serviciu care să îi ajute pe cei care folosesc reţelele de socializare, să aibă în faţa ochilor doar informaţii relevante. Nu se ştie nici până în ziua de azi cât au dat cei de la Twitter pe afacerea celor doi români. Important este că ideile lor îmbunătăţesc modul în care funcţionează Twitter.