Aplicaţia ajută în egală măsură patronii de magazine şi clienţii. Primii îşi pot înregistra marfa în baza de date cu reducerile aferente fiecărei zile. În general, patiseriile sunt cele care apelează la acest serviciu.
„În funcţie de zi, aruncam între 10% şi 20% din produse. Dar mulţumită acestei aplicaţii am reuşit să nu mai irosim mâncarea şi munca noastră”, a spus patronul unei patiserii.
Aplicaţia este funcţională deocamdată doar la Paris. 90 de magazine sunt listate în baza de date, iar programul a fost descărcat deja de 22.000 de ori.
„În momentul în care este pornită aplicaţia, aceasta detectează poziţia geografică a utilizatorului şi indică cele mai apropiate magazine care oferă reduceri”, a afirmat Raodath Aminou, antreprenor.
Dezvoltatorii aplicaţiei speră ca ideea lor să câştige popularitate şi anticipează că în următorii trei ani numărul magazinelor care se vor înscrie în program va ajunge la cel puţin 1.500.
Conform statisticilor Uniunii Europene, cetăţenii UE aruncă anual peste o sută de milioane de tone de mâncare.