Vânzările de vehicule Ford în SUA sunt pe cale să atingă în acest an 2,2 milioane de unităţi, în creştere de la 2,1 milioane de unităţi în 2011, a declarat Erich Merkle, analist pentru vânzări al grupului.
Directorul general al Ford, Alan Mulally, încearcă să crească profiturile prin comercializarea aceloraşi modele la nivel global, dar cu versiuni diferite, în funcţie de regiune.
Ford a realizat în primele nouă luni un profit de 4,07 miliarde de dolari, în scădere de la 6,6 miliarde de dolari în urmă cu un an, din cauza pierderilor înregistrate în străinătate.
Incluzând şi brandul de lux Lincoln, Ford se menţine în 2012 pe locul al doilea pe piaţa americană în funcţie de vânzări, în urma General Motors.
Potrivit Ford, niciun alt brand auto nu a mai reuşit din 2007 vânzări de peste 2 milioane de vehicule pe piaţa americană. Înaintea declanşării crizei financiare şi a recesiunii în SUA, vânzări de 2 milioane de vehicule pe an erau un fapt obişnuit.