Cadillac a prezentat noua navă-amiral a mărcii, CT6, un sedan mare, de lux, care concurează direct cu BMW Seria 7 şi Audi A8. Maşina este construită pe o platformă nouă, care foloseşte aluminiu din plin pentru a scădea din greutate. Tocmai de aceea, inginerii americani spun că noul CT6 va cântări cu cel puţin 300 de kilograme mai puţin decât rivalii săi germani. Sub capotă se vor găsi, iniţial, 3 motoare pe benzină, unul cu patru cilindri şi două propulsoare V6, ce vor dezvolta puteri între 265 şi 400 de cai putere.
Colum Wood, editor AutoGuide.com:" Pe lângă putere şi performanţe, Cadillac foloseşte CT6 pentru a lansa o multitudine de tehnologii noi. În locul unei oglinzi retrovizoare obişnuite, CT6 foloseşte un ecran video care transmite ce se întâmplă în spatele maşinii. Există şi un pachet de divertisment pentru locurile din spate ce include două ecrane de 10 inchi montate pe spătarele scaunelor, dar şi un nou sistem de sunet Bose Panaray cu 34 de boxe.
La standul Chevrolet, toate privirile au fost atrase de noul Malibu. Chevrolet speră ca designul agresiv, combinat cu motoare performante şi economice, dar şi cu tehnologie inovatoare să facă din Malibu o propunere serioasă pentru clasa de mijloc, un segment de piaţă în care se vând anual 2,2 milioane de maşini.
Jeanne Yurman, reporter Reuters: Oferă tehnologie pe care mulţi părinţi o vor adora. Le va permite să monitorizeze obiceiurile de la volan ale copiilor (n.r. - proaspeţi şoferi). De exemplu, dacă nu îşi pun centura de siguranţă, nu vor putea asculta muzică.
Tot la New York a avut debutul şi noua generaţie de Jaguar XF, concurentul britanicilor pentru BMW Seria 5 şi Audi A6. XF renunţă, iniţial, la motoarele cu patru sau opt cilindri şi oferă doar un V6 de trei litri, supraalimentat, cu 340 sau 380 de cai putere. Inginerii britanici promit că performanţele rămân de top, deoarece greutatea totală a maşinii a scăzut considerabil faţă de vechea generaţie.