Cea mai mare surpriză a venit de la producătorul suedez Koenigsegg, care a dezvăluit noul model. Botezată Regera, ceea ce în suedeză înseamnă "a domni", maşina are 1.500 de cai putere şi o viteză maximă de 400 de kilometri pe oră.
Puterea este furnizată de un sistem hibrid, format dintr-un V8 de cinci litri pe benzină şi 3 motoare electrice de mare performanţă.
În plus, inginerii firmei suedeze au renunţat la cutia de viteze. Producătorul a anunţat că vor fi produse 80 de astfel de maşini.
„Este prima maşină din lume în care un motor cu combustie internă acţionează roţile, fără ajutorul unei cutii de viteze”, explică Christian von Koenigsegg, fondatorul Koenigsegg.
La standul Ferrari, jurnaliştii din toată lumea au avut ocazia să vadă noul 488 GTB, noua supersportivă a firmei italiene. Spre deosebire de predecesorul său, 458 Italia, noul model renunţă la motorul aspirat în favoarea unuia turbo.
Capacitatea cilindrică a scăzut la 3,9 litri, dar cei 8 cilindri dispuşi în V produc acum 661 de cai putere, cu aproape 100 mai mult decât vechea maşină.
„Dacă eraţi de părere că 458 era frumoasă, credeţi-mă că 488 GTB o să vă uluiască”, afirmă Luke Vandezande, jurnalist AutoGuide.
Britanicii de la McLaren au venit şi ei cu cea mai nouă maşină de stradă a firmei: 675 LT, un concurent pentru Ferrari 488 GTB şi Audi R8 V10. Designul este inspirat de la fratele mai mare, McLaren P1, iar caroserie şi şasiul sunt realizate în mare parte din fibră de carbon.
Motorul V8 bi-turbo de 3,8 litri dezvoltă 675 de cai-putere, suficienţi pentru o viteză maximă de peste 320 de kilometri pe oră. Producţia va fi limitată la 500 de exemplare, la un preţ de 350.000 de dolari fiecare.