Samsung a lansat, miercuri, primul smartphone 5G: Samsung Galaxy S10 5G. Va fi primul smartphone care va funcționa pe rețelele de internet rapid 5G. Telefonul va fi disponibil din a doua parte a anului 2019, iar prețul nu este cunoscut deocamdată.
Samsung Galaxy S10 5G va fi primul smarphone care se poate conecta la o rețea 5G
Deși lansarea Samsung Galaxy S10 5G este un pas important în dezvoltarea tehnologiei smartphone-urilor, rețeaua 5G nu este încă suficient de dezvoltată ea însăși pentru a revoluționa modul în care folosim internetul.
„Un smartphone așa cum este Samsung Galaxy S10 5G este important pentru Samsung din punct de vedere strategic, mai ales pe piețele unde va fi lansată rețeaua 5G, adică în SUA, Coreea de Sud și China”, a declarat pentru CNN Ben Wood, directorul de cercetare al companiei CCS Insights.
Prin lansarea noului Samsung Galaxy S10 5G, compania Samsung reușește să fie cu un pas înaintea Apple, care nu va avea un smartphone compatibil cu rețeaua 5G până spre finele anului 2020.
Deocamdată, în SUA nu există un smartphone care să poată opera independent în rețeaua 5G. Tranziția de la rețeaua 4G la 5G nu va avea loc la nivel global până în 2020, în condițiile în care va implica investiții în infrastructură în valoare de miliarde de dolari.
Tehnologia 5G, tot mai aproape de România, va crea 250.000 de locuri de muncă
În România, Strategia națională pentru implementarea 5G a fost lansată în noiembrie 2018. Tehnologia 5G este o tehnologie nouă care îşi propune ca până în 2026 să aducă venituri de aproape 5 miliarde de euro şi să creeze 250.000 de locuri de muncă.
Implementarea reţelei 5G este cu atât mai importantă cu cât tehnologia modernă face tot mai mult parte din vieţile oamenilor. Cele mai recente date arată că 75% dintre gospodării au acces la internet.
Odată cu intrarea pe piaţă a tehnologiei 5G totul se va schimba. Nu mai vorbim doar de clipuri video, ci şi despre o conectare mult mai rapidă în domenii precum agricultura, transporturile şi sănătatea.
Strategia Naţională pentru implementarea 5G în România îşi propune ca până în anul 2025 toate centrele urbane, autostrăzile și căile ferate modernizate, porturile și aeroporturile internaționale să fie acoperite cu noua tehnologie. De asemenea, pentru maximizarea beneficiilor socio-economice, vor fi 7 proiecte pilot, distribuite pe întreg teritoriul țării.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.