Casa de modă Dolce & Gabbana se implică în afacerile cu paste făinoase, prin intermediul unui parteneriat cu venerabilul producător italian Pastificio di Martino, pentru producerea unei serii extrem de limitate de doar 5.000 de cutii de paste la nivel mondial, relatează Bloomberg, citat de News.ro.
În luna septembrie, casa de modă italiană a prezentat la salonul de la Paris o colecţie pentru primăvarea anului 2018 având ca temă alimentele, care a inclus nişte panaloni cu talie înaltă imprimaţi cu morcovi şi ridichi, o rochie cu volane imprimată cu cannoli şi o fustă cu cutii de roşii.
Se pare că Stefano Gabbana şi Domenico Dolce se gândesc la mâncare în aceste zile, mai precis la paste. În această toamnă, cei doi s-au asociat cu compania di Martino pentru a produce o ediţie extrem de limitată de paste, alături de un şorţ de bucătărie creat de D&G. Numai 5.000 de cutii de paste vor fi disponibile la nivel mondial, dintre care mai puţin de 1.000 în Statele Unite.
Di Martino face afaceri cu paste din 1912, iar produsele companiei au fost primele paste care au traversat Canalul Panama. Pastele Di Martino sunt disponibile în prezent în întreaga lume, generând venituri anuale de 163 de milioane de dolari. Compania de familie are sediul în Gragnano, Napoli, oraş renumit pentru pastele produse. Di Martino fabrică peste 9.000 de tone de paste pe zi, în 125 de forme diferite, din grâu italian dur.
Dolce & Gabbana nu se implică în producţia de paste, ci a proiectat ambalajele pentru trei forme de paste, respectiv spaghete, paccheri şi pene, precum şi un şorţ de bucătărie. Imaginile de pe şorţ evocă atmosfera clasică din sudul Italiei, cu o brunetă care aduce cu Sophia Loren şi care duce un platou cu paste, desene în formă de mozaic colorat şi inscriptia „Famiglia, La Pasta, e L'Italia!”. Ilustraţiile provin însă din toată Italia, incluzând Domul din Milano, un canal Veneţian, Colosseumul şi Turnul înclinat din Pisa.
Cutiile de paste vor costa aproximativ 110 dolari.
Aceasta va fi prima colaborare dintre cele două companii italiane independente, care au semnat un contract pe termen de doi ani, a spus Giuseppe di Martino, director general al Pastifico di Martino, care reprezintă a patra generaţie de producători de paste din companie.