Industria îngrijirii animalelor de companie este în plină expansiune. Se preconizează că piața va ajunge la 236,2 miliarde de dolari până în 2030, conform previziunilor companiei americane de cercetare de piață Grand View Research Inc, demonstrând o schimbare semnificativă în modul în care ne îngrijim animalele de companie. Nu întâmplător, celebra casă italiană de produse de lux Dolce & Gabbana tocmai a prezentat, la 1 august, primul său parfum pentru câini, relatează BFM TV.
Astăzi, proprietarii (fericiți) de animale de companie nu mai ezită să investească într-o gamă largă de produse, de la suplimente alimentare la haine de firmă și gadgeturi high-tech, pentru a asigura sănătatea și bunăstarea prietenilor lor cu patru picioare. O tendință care nu a scăpat brandurilor de cosmetice. La Rare Beauty, de exemplu, printre rujuri și alte produse de îngrijire a pielii se află jucării în formă de farduri de obraz, la Ouai, un brand american de îngrijire a părului, șamponul pentru oameni vine cu o versiune pentru câini, în timp ce Dolce & Gabbana tocmai a prezentat, la 1 august, primul său parfum pentru câini.
Inspirat de Fefé, câinele lui Domenico Dolce și Guilherme Siqueira, parfumul poartă semnătura maestrului parfumier Emilie Coppermannn.
Parfumul a fost realizat sub supravegherea specialiștilor care studiază comportamentul animalelor și este certificat în conformitate cu protocolul Safe Pet Cosmetics, singurul protocol care aplică aceleași standarde precum cele pentru produsele cosmetice destinate oamenilor.
Și cine poate întruchipa mai bine campania decât Fefé? Însoțit de prietenii săi blănoși, animalul pozează ca un actor de film într-un trailer demn de Hollywood.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Editor : Marina Constantinoiu