Înalta Curte de la Londra a decis însă că aplicaţia Uber nu se califică drept aparat de taxare astfel că firma americană nu va fi nevoită să îşi schimbe modelul de afaceri.
Decizia nemulţumeşte autoritatea de reglementare a transportului în Londra, care spune că, din cauza aplicaţiilor de transport care lucrează cu şoferi amatori, capitala Marii Britanii va avea probleme tot mai mari cu aglomerarea traficului, calitatea aerului şi cu locurile de parcare.
Deşi a bifat o victorie, bătălia legală a celor de la Uber continuă. Şoferii ar putea fi obligaţi să le dea clienţilor timpi de aşteptare de peste 5 minute, chiar dacă se află foarte aproape de adresa acestora. Deşi taximetriştii încearcă toate căile pentru a scoate Uber din joc, compania este susţinută puternic de către consumatori. Numai în Londra sunt înregistraţi aproape un milion de clienţi şi tot acolo 18.000 de oameni conduc pentru Uber.