O femeie din Georgia, SUA, a plătit din greșeală mai mult de 7.000 de dolari pentru un sendviș care în mod normal costă mai puțin de 8 dolari.
Vera Conner a declarat pentru NBC News că și-a comandat, ca de obicei, de la Subway, un sendviș italian cu salam, pepperoni și șuncă, pe 23 octombrie.
Acesta costă 7,54 dolari, dar Conner și-a dat seama câteva zile mai târziu că a lăsat cumva și un bacșiș de 7.105,44 dolari folosind cardul de credit emis de Bank of America.
„Când m-am uitat la extrasul de cont am spus doar: Oooo, Doamne!”. Și-a dat seama că valoarea bacșișului corespundea cu ultimele cifre ale numărului ei de telefon.
Conner a spus că, probabil, a vrut să introducă numărul de telefon pe ecranul de plată de la Subway pentru a obține puncte de fidelitate, dar că a încurcat câmpurile și l-a trecut la secțiunea pentru bacșiș.
Conner a spus că a depus o contestație pentru plată la Bank of America, însă aceasta a fost respinsă. S-a întors la magazinul Subway și a cerut ajutor, dar un manager i-a spus că banca ei va trebui să rezolve problema.
Conner s-a chinuit o lună să obțină o rambursare de la Bank of America și, în cele din urmă, i s-a acordat un credit.
Bank of America a spus că reclamația lui Conner a fost inițial respinsă pentru că ea a cerut să rambursarea inregrală, pentru sendviș și pentru bacșiș, când ea ar fi trebui să primească doar o rambursare pentru bacșiș.
Un purtător de cuvânt al Bank of America a declarat că Subway va rambursa bacșișul. „Am solicitat la Subway să ramburseze banii clientului și suntem mulțumiți că au fost de acord să facă acest lucru”, a spus purtătorul de cuvânt.
Editor : D.C.