Câțiva clienți mulțumiți au lăsat un bacșiș de 10.000 $ la restaurant. A doua zi proprietarii au fost îngropați în cereri de angajare

Data actualizării: Data publicării:
cuplu
Alfonso și Claudia Brito FOTO: Alfonso Brito

Un client obișnuit al unui restaurant mexican din Salt Lake City, SUA, și prietenii pe care i-a invitat la masă le-au oferit un bacșiș de 10.000 de dolari angajaților. După ce povestea a devenit cunoscută, proprietarii s-au trezit într-o situație neașteptată.

Alfonso și Claudia Brito dețin restaurantul Monarca din Salt Lake City și fac tot ce le stă în putere ca fiecare client să fie mulțumit. Michael McHenry este un client obișnuit al celor doi soți. Într-o vineri „super aglomerată”, la mijlocul lunii septembrie, el a fost la restaurant împreună cu 24 de invitați.

Când aceștia se pregăteau de plecare, o persoană din grupul lui McHenry l-a chemat pe Alfonso Brito, i-a mulțumit pentru masă și i-a cerut să-i prezinte angajații.

În timp ce Brito prezenta angajații, grupul a pregătit bacșișul. „Au scos din buzunar 10.000 de dolari și i-au dat Claudiei, soției mele și mie”, a spus Brito pentru Insider. „Toți angajații au fost foarte încântați.

Brito a spus că bacșișul a fost împărțit între toți angajații.

Soții Brito au povestit acest lucru și pe Instagram: „Un act de bunătate care depășește cu mult ceea ce putem exprima prin cuvinte. Impactul lui se extinde și asupra familiilor angajaților și asupra întregii noastre comunități”.

Brito spune că McHenry și prietenii cu care a fost la masă se întâlnesc în formula respectică o dată pe an ca să meargă la un restaurant și de fiecare dată lasă bacșișuri generoase, însă la la Monarca au lăsat cea mai mare sumă de până acum.

Steven Harward, unul dintre meseni, a declarat pentru presa locală că grupul său a dat bacșișuri mari de aproximativ 20 de ori. „Este o experiență cool și ne place să dăm înapoi puțin din ceea ce primim”, a spus el.

După această întâmplare, Brito spune că a fost efectiv îngropat de cereri de angajare. În același timp, și numărul clienților a crescut semnificativ.

Când auzi că cineva a dat bacșiș de 10.000 de dolari presupui că sunt servicii bune. Și cine ajunge în restaurantul meu știe că este adevărat”, a spus Brito.

Brito a mai povestit că la Monarca angajații sunt motivați să muncească cu dăruire, iar clienții sunt tratați cu mult respect. „Avem un motto: tratează clienții ca pe mama ta”, a spus Brito.

Editor : D.C.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Descoperire neobișnuită pe șantierul unui spital din Iași. Erbiceni, unică în România...
Digi FM
Motivul pentru care Fuego nu s-a căsătorit până la 48 de ani: “Când ajungem în camera noastră, suntem niște...
Pro FM
Gwen Stefani, dezvăluiri despre cele mai dificile momente din viața ei: „Cum te aduni? A părut o a doua șansă...
Film Now
Reuniune surpriză în Beverly Hills. Cameron Diaz și Demi Moore, împreună la 21 de ani de la premiera...
Adevarul
Americanii care vor să fugă de Trump și-au găsit refugiu în Sardinia. Orașul în care o casă costă 1 euro
Newsweek
Pensie mai mare la mica recalculare cu o condiție. De unde poate fi luat documentul?
Digi FM
Denis Drăguș, împăcare neașteptată cu familia sa, cu care nu mai vorbise de cinci ani. Tatăl atacantului: „Am...
coada de masini la RAR
Un blocaj la serverele RAR a dus la oprirea aplicaţiilor care asigură colaborarea cu staţiile ITP din toată...
Digi Animal World
Momentul când un câine este atacat de un leopard în curtea casei. Patrupedul a supraviețuit ca prin minune
Film Now
Matthew McConaughey, adevărul din spatele renunțării la comedii. Nici măcar o ofertă de 14,5 milioane $ nu...
UTV
Ethan Slater, iubitul Arianei Grande, a picat spectaculos la premiera filmului Wicked. Momentul viral care a...