Câțiva clienți mulțumiți au lăsat un bacșiș de 10.000 $ la restaurant. A doua zi proprietarii au fost îngropați în cereri de angajare

Data actualizării: Data publicării:
cuplu
Alfonso și Claudia Brito FOTO: Alfonso Brito

Un client obișnuit al unui restaurant mexican din Salt Lake City, SUA, și prietenii pe care i-a invitat la masă le-au oferit un bacșiș de 10.000 de dolari angajaților. După ce povestea a devenit cunoscută, proprietarii s-au trezit într-o situație neașteptată.

Alfonso și Claudia Brito dețin restaurantul Monarca din Salt Lake City și fac tot ce le stă în putere ca fiecare client să fie mulțumit. Michael McHenry este un client obișnuit al celor doi soți. Într-o vineri „super aglomerată”, la mijlocul lunii septembrie, el a fost la restaurant împreună cu 24 de invitați.

Când aceștia se pregăteau de plecare, o persoană din grupul lui McHenry l-a chemat pe Alfonso Brito, i-a mulțumit pentru masă și i-a cerut să-i prezinte angajații.

În timp ce Brito prezenta angajații, grupul a pregătit bacșișul. „Au scos din buzunar 10.000 de dolari și i-au dat Claudiei, soției mele și mie”, a spus Brito pentru Insider. „Toți angajații au fost foarte încântați.

Brito a spus că bacșișul a fost împărțit între toți angajații.

Soții Brito au povestit acest lucru și pe Instagram: „Un act de bunătate care depășește cu mult ceea ce putem exprima prin cuvinte. Impactul lui se extinde și asupra familiilor angajaților și asupra întregii noastre comunități”.

Brito spune că McHenry și prietenii cu care a fost la masă se întâlnesc în formula respectică o dată pe an ca să meargă la un restaurant și de fiecare dată lasă bacșișuri generoase, însă la la Monarca au lăsat cea mai mare sumă de până acum.

Steven Harward, unul dintre meseni, a declarat pentru presa locală că grupul său a dat bacșișuri mari de aproximativ 20 de ori. „Este o experiență cool și ne place să dăm înapoi puțin din ceea ce primim”, a spus el.

După această întâmplare, Brito spune că a fost efectiv îngropat de cereri de angajare. În același timp, și numărul clienților a crescut semnificativ.

Când auzi că cineva a dat bacșiș de 10.000 de dolari presupui că sunt servicii bune. Și cine ajunge în restaurantul meu știe că este adevărat”, a spus Brito.

Brito a mai povestit că la Monarca angajații sunt motivați să muncească cu dăruire, iar clienții sunt tratați cu mult respect. „Avem un motto: tratează clienții ca pe mama ta”, a spus Brito.

Editor : D.C.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cuplul Ceaușescu, doi bătrânei la „Ia-mă, nene” și pachetul misterios plasat în portbagajul mașinii luate...
Digi FM
Kevin Costner, vacanță în Aspen alături de fiica sa adolescentă. Actorul este tatăl a șapte copii
Pro FM
Îmbrăcată într-o fustă cât o palmă, Ștefania i-a stârnit la comentarii pe fanii ei: "Ce vă dezbrăcați, frate...
Film Now
I-a arătat imagini nud și i-a vorbit despre dependența lui de pornografie. Blake Lively l-a dat în judecată...
Adevarul
De când va fi fabricată Dacia Spring în Europa: va duce la o scădere masivă a costurilor
Newsweek
Cu ce precizie iau pensia, în 2025, românii care au muncit în Germania? Haos cu pensiile în România
Digi FM
Controversă după momentul Aurei Șova cu Marius Manole, din finala Vocea României 2024: "Respectul faţă de...
Digi World
O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de...
Digi Animal World
Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate...
Film Now
Cum arată la 44 de ani fiul tatuat al lui Michael Douglas, care-i seamănă leit. De ce a făcut Cameron șapte...
UTV
Andreea Balan si George Burcea, impreuna la serbarea fiicei lor, Ella. Au lasat in urma certurile pentru...