Pe oricare alte site-uri se va aplica o suprataxă de 16 euro pentru fiecare bilet începând din luna septembrie. Lufthansa încearcă să-i împiedice pe clienţi să-i mai cumpere biletele de pe alte site-uri fiindcă terţii câştigă bani, iar Lufthansa pierde oportunităţi. Compania germană susţine că încasează tot mai puțin din vânzarea de bilete în vreme ce alte site-uri își cresc profiturile.
Lufthansa a explicat că în fiecare an cheltuie peste o sută de milioane de euro pentru a utiliza sistemul global de distribuţie GDS, care le permite agenţiilor de turism să rezerve bilete de avion. După această cheltuială, cei care câştigă mult sunt site-urile care nici măcar nu sunt partenere Lufthansa.
Din septembrie, agențiile vor putea scăpa de suprataxă dacă fac achizițiile direct de pe site-ul companiei. Furnizorii de servicii GDS critică deja suprataxa promisă, însă companiile aeriene încearcă să-şi crească tot mai mult profiturile - iar preluarea controlului asupra comerțului cu bilete e o sursă sigură de venit.