La jumătatea drumului dintre Piaţa Universităţii şi Piaţa Romană, un magazin deschis duminica primeşte prea puţini vizitatori. În zece minute, doar 30 de oameni au trecut prin faţa lui şi nici unul nu a intrat. Pe aproape tot bulevardul, zeci de spaţii comerciale părăsite îşi caută alt proprietar.
De-a lungul celor doi kilometri nu există nici un magazin mare, de firmă. Supravieţuiesc doar firmele mici care nu ocupă mult spaţiu, ştiut fiind faptul că un metru pătrat de spaţiu comercial se închiriază pe Bulevardul Magheru cu cel puţin 50 de euro.
De-a lungul arterei, traficul se concentrează în apropierea staţiilor de transport public. În Piaţa Romană sunt prezente mai multe branduri de modă şi mari lanţuri de fast-food.
Altădată cea mai importantă arteră comercială a oraşului, Bulevardul Magheru a intrat de câţiva ani într-un cerc vicios. Marii comercianţi nu îşi deschid aici magazine pentru că nu există trafic pietional, în vreme ce bucureştenii nu ies la cumpărături aici pentru că nu au magazine în care să intre.
În plus, marile magazine de modă au nevoie de condiţii speciale pentru a intra în afaceri pe Bulevardul Magheru - locuri de parcare şi clădiri renovate.