Acesta va oferi, pentru început, servicii online în șapte orașe din România, fără a exclude posibilitatea de a vinde și în localitățile în care nu există magazine propriu-zise.
Pe o piaţă extrem de competitivă în care clienţii români se reorientează către magazinele de proximitate în detrimentul hypermagazinelor, retailerul francez Cora contraatacă ducând marfa acasă la clienţi, potrivit unui material realizat de Economica.net.
Compania testează piaţa virtuală încă din 2013, când a lansat primul drive din România, iar acum a lansat oficial un magazin virtual cora.ro, îmbunătăţit faţă de cel lansat în decembrie 2014. Există, totodată, un drive în fiecare dintre cele patru magazine ale sale din Capitală: Lujerului, Pantelimon, Sun Plaza şi Alexandriei. Mai mult, retailerul anunţă că vrea să ofere aceste servicii (drive şi livrare la domiciliu) în toate celelate şase oraşe în care are magazine (Constanţa, Cluj, Ploieşti, Drobeta Turnu Severin, Bacău, Baia Mare ). Mai mult, retailerul analizează oportunitatea ca, pe termen lung, să ofere livrare la domiciliu şi în oraşe unde nu există magazine fizice Cora.
Următorul oraş pe harta drive-urilor Cora va fi Constanţa unde retailerul va oferi şi serviciul de livrare la domiciliu. Mai mult, compania analizează posibilitatea de a livra şi în zonele limitrofe Constanţei, oraş în care există două unităţi Cora.
Acum, magazinul virtual cora.ro, o replică a magazinului clasic, oferă consumatorilor accesul la aproximativ 30.000 de articole, o ofertă triplă față de cea a serviciului coraDrive valabil iniţial. "Acum 40% din ce este în Cora Lujerului este şi online. Până la finele anului vom atinge pragul de 50%", spune un responsabil al lanțului de retail.
Pe online mai activează Carrefour, primul magazin care şi-a dezvoltat o platformă online în România şi Mega Image care vinde virtual prin eMAG Marketplace.