Efectele pandemiei pe piața cosmeticelor. Director de companie: În ciuda măștilor, româncele nu renunță la machiaj
Data actualizării: Data publicării:
Românii cheltuie anual miliarde de lei pe produse cosmetice şi de îngrijire personală. Cu o mască de protecție pe față e aproape imposibil să folosești acum rujul, fondul de ten sau pudra. În plus, din cauza coronavirusului, a devenit neplăcut să testezi cosmetice după ce au fost folosite de altcineva. Și totuși, românii și-au reinventat ritualul de îngrijire, iar femeile au început s acorde o atenție sporită machiajului ochilor, a explicat la Digi24 Andreea Moldovan, general manager pe Europa de Sud a unei companii de cosmetice.
"Se văd efectele pandemiei, mai ales legat de reinventarea ritualului de îngrijire, a crescut preocuparea pentru tot ce înseamnă îngrijire personală.
Există o tendință spre produse care însoțesc serviciile din saloanele de frumusețe.
Totodată, am sesizat o creștere spectaculoasă a înscrierilor în echipe de vânzări, în încercarea de a explora noi surse de venituri.
Româncele sunt recunoscute ca fiind extrem de cochete, mari iubitoare ale culorilor. Dacă în Cehia sau Ungaria s-a remarcat o creștere a interesului pentru produse de îngrijire a tenului, româncele iubesc produse de makeup.
Nu au renunțat la machiaj în ciuda măștii. Au descoperit produse rezistente la transfer și sunt destule opțiuni pentru ruj și fond de ten.