Deputatul PSD Manuela Mitrea: „Am fost la un moment de acord cu cei care susţineau că CFR Marfă e în zona strategică, dar ne putem gândi serios. Chiar nu e o zonă simplă şi neimportată a economiei, e chiar strategică, şi chiar putem întreba acum (invitaţii – n.r.) dacă li se pare că ar fi imposibil să ne aşezăm cu toţii la masă şi să vedem dacă privatizarea e imperios necesară sau putem reveni înainte de 2007 când era pe profit”.
Deputatul PDL Gheorghe Ialomiţianu: „Decizia e la Guvern, nu la opoziţie. Putem fi sau nu de acord, dar guvernul s-a angajat să o privatizeze urgent. Victor Ponta a vrut să scape de Oltchim şi de CFR Marfă pentru că nu avea soluţii pentru oamenii de acolo şi putea să dea vina pe capitalul privat, e o problemă să ai companii de stat, să vii cu soluţii, oamenii au probleme şi trebuie să scapi de ele. Termenele foarte scurte (de privatizare – n.r.) le-a stabilitca să scape de aceste firme, ca să nu mai creeze presiune. Responsabilitatea e a Guvernului. Încrederea pe pieţele financiare scade, unii consideră că ne jucăm de-a privatizarea. S-a prevăzut în scrisoarea cu FMI obligaţia Guvernului că, dacă eşuează, privatizarea va fi reluată, deci e un angajament.”.
Deputatul PNL Mugur Cozmanciuc: „Pot fi ambele variante. Personal, cred că ar trebui să continue privatizarea. Este o decizie care trebuie asumată. Acest subiect CFR Marfă ar fi trebuit tratat în unanimitate în sensul unei decizii de privatizare sau nu, să lăsăm decizia de privatizare să curgă normal, fără presiune”.