CNADNR, executată silit pentru autostrada neterminată Bucureşti - Ploieşti

Data publicării:
autostrada2 facebook cnadnr 17 12 2015

Suntem în plină vară şi pe şantierul autostrăzii Bucureşti-Ploieşti este linişte. Şi asta deşi au trecut 5 luni de când s-a dat ordinul de începere a lucrărilor”, transmite corespondentul Digi24.

Înainte de prima lopată de pământ trebuie refăcut Plan Urbanistic Zonal al oraşului Voluntari.

De către Consiliul Local se aprobă acest PUZ, dar după ce dânşii prezintă o documentaţie corespunzătoare, în sensul găsirii unei soluţii alternative de preluare a traficului din cartierul Cumpenei către strada Popasului”, explică Dragoş Stelniceanu, arhitectul şef al Primăriei Voluntari.

Cei de la Drumuri spun că o variantă ar fi amenajarea uliţei care trece pe lângă calea ferată Bucureşti-Constanţa şi care este şi acum intens circulată.

De avizul primăriei Voluntari, dar şi de obţinerea unor acorduri de la Mediu şi de la Apele Române, depinde deschiderea şantierului. Compania de Drumuri estimează că va primi autorizaţiile tocmai în noiembrie.

Bucăţica de autostradă va avea trei benzi pe sens, o bandă de urgenţă şi trotuar pentru pietoni, care va fi delimitat de şosea printr-un parapete de beton. Şoseaua va avea sistem de iluminare şi panouri fonoabsorbante. Drumarul trebuie să realizeze şi două noduri rutiere şi un pasaj peste calea ferată Bucureşti - Constanţa. Costurile se ridică la aproape 28 de milioane de euro.

Din autostrada spre Ploieşti sunt gata aproape 59 de kilometri, însă doar pe 56 se poate circula. Inaugurat în urmă cu 4 ani, drumul nu are nici acum benzinării sau spaţii de servicii. Şi asta deşi la începutul anului CNADNR a semnat un contract de 35 de milioane de lei pentru amenajarea acestor spaţii.

Spaţiul de servicii din spatele meu ar fi trebuit să fie gata luna aceasta, iar şoferii care au probleme cu maşiniile să poată opri în siguranţă. Cum nu s-a muncit deloc la amenajarea lui, şoferii opresc în continuare pe unde apucă”, transmite corespondentul Digi24.

Autostrada Bucureşti - Ploieşti a costat până acum 450 de milioane de euro. Se adaugă 12 milioane de euro despăgubiri, câştigate în instanţă de italienii de la Pizzarotti, unul dintre foştii constructori, care au obţinut şi dreptul de a executa Compania de Drumuri până îşi primesc banii.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Nu Bela Karolyi a descoperit-o pe Nadia: Antrenorul uitat care i-a deschis...
Digi FM
Cu ce se ocupă, de fapt, Dragoș Moștenescu, Costel din „La bloc”, în Anglia. Emil Mitrache l-a dat de gol...
Pro FM
Delia, reacție acidă după ce Andreea Bănică a fost criticată pentru aparițiile provocatoare: „Mi se stânge...
Film Now
Tom Cruise, agățat de un avion în zbor, în "Mission: Impossible 8". Ar putea fi ultima dată când intră în...
Adevarul
Eugen Ionesco și absurdul din Diaspora înainte de ’89: condamnat în România, sărac în Franța
Newsweek
Ministru de Finanțe anunță dezastru: 700.000 pensii NU cresc, pensionari fără pensie de sărbători
Digi FM
Irina Fodor are o siluetă ca trasă prin inel, dar nu face mari eforturi pentru a o păstra. Un preparat nu-i...
o fata scrie pe foaia de examen
Peste 10.000 de candidaţi susţin duminică examenul de intrare în rezidenţiat 2024. Când se vor afișa...
Digi Animal World
Reacția unei femei când soțul ei a venit acasă cu un câine, în ciuda entuziasmului copiilor: „A spus că e...
Film Now
A avut o copilărie traumatizantă, dar nu-și învinovățește părinții. Pamela Anderson, noi declarații: „Au...
UTV
Anca Dinicu a devenit mamica! Actrita a dezvaluit numele bebelusului