Investitorul care dă 5 milioane de euro pentru un proiect ce recreează satul românesc de la 1800
Data publicării:
Omul de afaceri Mohammad Murad, care deţine lanţul hotelier Phoenicia şi restaurantele Spring Time, a declarat într-un interviu pentru News.ro că vrea să recreeze satul românesc tipic de la 1800, proiect turistic cu 500 de locuri de cazare, o fermă proprie şi o zonă de sport, investiţia fiind de circa 5 milioane euro.
„Am în minte de zece ani un proiect şi îmi doresc să îl pun în aplicare. Vreau să recreez satul românesc de la 1800. Am două variante în ceea ce priveşte locaţia: ori spre munte, Valea Prahovei, ori chiar spre litoral. Să fac o comună sau un sătuc de 200-300 de căsuţe care să funcţioneze cum funcţiona la 1800”, a declarat Murad, într-un interviu acordat News.ro.
Omul de afaceri consideră că un astfel de proiect este ideal pentru oamenii caută linişte, un loc în care să comunice uşor, să mănânce bio şi să ţină un regim sănătos.
„Satul ar avea 500 de locuri de cazare, o fermă proprie, o zonă de sport, dar şi condiţii ca oamenii să comunice între ei fără restricţii. Ar petrece ca pe vremuri, cu muzică românească”, a spus Murad.
Investiţia într-un astfel de proiect este estimată la 5 milioane euro.
„Proiectul este deja făcut. În şase luni de zile poate fi gata. Căutăm locaţii, poate fi şi în Delta Dunării”, a precizat Murad.
Mohammad Murad este cel mai mare investitor de pe litoral şi unul dintre cei mai mari proprietari de hoteluri din România. Pe lângă lanţul hotelier Phoenicia, familia Murad mai deţine lanţul de restaurante Spring Time şi fabrica de conserve Mandy.
Murad deţine peste 4.000 de locuri de cazare funcţionale în mai multe hoteluri în Năvodari, Mamaia, Jupiter, Olimp şi Neptun.
Omul de afaceri a construit în ultimii zece ani mai mult de 2.000 de locuinţe în blocuri şi vile în Bucureşti şi Constanţa.