Se deschide traficul pe prima secțiune din autostrada Sibiu-Pitești. Galerie foto cu lucrările și time-lapse cu viaductul Tălmăcel
Te-ar putea interesa și:
Astăzi, la ora 15, se va deschide traficul rutier pe Secțiunea 1 a Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești, prima inaugurată în cadrul proiectului.
Autostrada A1 Sibiu-Pitești va avea 122 de kilometri și va fi compusă din cinci secțiuni:
- secțiunea 1 Sibiu-Boița: 13,17 km lungime
- secțiunea 2 Boița-Cornetu: 30,35 km lungime
- secțiunea 3 Cornetu-Țigveni: 36,40 km lungime
- secțiunea 4 Țigveni-Curtea de Argeș: 9,9 km lungime
- secțiunea 5 Curtea de Argeș-Pitești: 30,34 km lungime
Secțiunea 1 a Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești, un contract de 613 milioane de lei, a început să fie construită în aprilie 2020 și avea ca termen de execuție 36 de luni, însă lucrările au fost încheiate mai devreme.
Imaginile publicate de Asociația Pro Infrastructura surprind procesul de construire a Viaductului Tălmăcel timp de 16 luni, în perioada aprilie 2021-august 2022. Este cea mai impresonantă structură de pe cei 13,17 kilometri de autostradă deschiși astăzi între Șelimbăr și Boița.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Secțiunea 2 a Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești, un contract de 4,25 miliarde de lei, ar urma să fie finalizată în 2028.
Secțiunea 3 a Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești, un contract de 5,32 miliarde de lei, ar urma să fie finalizată în 2027.
Secțiunea 4 a Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești, un contract de 1,67 miliarde de lei, ar urma să fie finalizată în 2027.
Secțiunea 5 a Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești, un contract de 1,71 miliarde de lei, ar urma să fie finalizată în 2025.
Editor : V.M.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.