Coca-Cola renunță la unul dintre produsele sale: Coke Zero, pe care îl va înlocui de acum încolo cu o băutură asemănătoare: Coca-Cola Zero Sugar, a anunțat compania într-un comunicat, relatează CNN.
Coca-Cola Zero Zahăr a avut succes pe 25 de piețe din afara SUA, inclusiv în țări din Europa, America Latină, Orientul Mijlociu și Africa. Compania susține că noua băutură va avea un gust autentic de Cola, mai apropiat de cel al băuturilor care conțin și zahăr, însă nu au lipsit nici vocile care să acuze Coca-Cola că, de fapt, nu face nimic pentru a-și îmbunătăți băutura, ci doar îi schimbă denumirea. Odată cu înlocuirea băuturii, compania pregătește și un nou design al sticlei, care va păstra capacul negru al sticlei, însă va avea învelișul roșu de acum încolo.
Versiunea fără zahăr a Cola a fost lansată pentru persoanele care au probleme cu diabetul sau pentru cele care țin diete, în condițiile în care compania a fost acuzată în repetate rânduri că pune o cantitate periculoasă de zahăr în băuturile sale. De exemplu, un experiment a arătat că o cutie de 0,33 ml de Cola conține aproape 10 lingurițe de zahăr.
Rebrandingul pentru Coke Zero vine după ce consumul de băuturi carbogaoase în SUA a scăzut la un minim istoric în 2016, înregistrând cele mai slabe vânzări din ultimii 30 de ani. Anul trecut, principalul competitor al Cola, PepsiCo, a anunțat că vrea să producă băuturi cu 100 sau mai puține calorii, într-o încercare de a-și