Zeci de români sunt blocați de miercuri seara pe aeroportul din Lisabona, după ce cursa care trebuia să îi aducă la București a fost amânată de mai multe ori. Oamenii acuză că nu au primit explicații, nici apă ori ceva de mâncare, dar nici cazare. Printre pasageri se numără și mai mulți copii care se întorceau în țară de la un concurs internațional de dans.
Georgeta, pasager: Zborul nostru era planificat pentru aseară, la ora 20:40 ora locală. Am sosit cu două ore înainte la aeroport, iar după ce am trecut de securitate am fost informați că zborul va avea o întârziere de 15 minute. Apoi a urmat un al doilea mesaj care spunea că vom mai aștepta alte 30 de minute, iar în cele din urmă am fost informați că zborul a fost anulat.
Nu ne-au spus motivul. Am așteptat circa o oră să aflăm că avionul avea, într-adevăr, anumite defecțiuni și că nu putea efectua această cursă.
Am fost plimbați de la un terminal la altul fără niciun fel de explicație. Nici nu ni s-a oferit cazare. Din fericire, unii dintre noi avem prieteni aici în Lisabona și ne-a fost ușor să fim găzduiți, dar au fost și foarte multe familii cu copii mici, obosiți și fără pic de răbdare.
Nu am primit apă și mâncare, absolut nimic.
Acum suntem în aeroport. Suntem obligați să efectuăm check-in-ul fizic, deși am trecut deja prin operațiunea de check-in online ieri. În continuare stăm la coadă și nu avem alte informații. Sperăm să zburăm astăzi. Ni s-a spus că vom avea o escală în Roma și că abia mâine vom sosi în România, dar nu avem certitudinea că va fi așa. Așteptăm să primim informații.
Digi24 a cerut un punct de vedere de la compania Wizz Air, îl vom difuza de îndată ce va apărea.
Editor : I.C