Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, este totuşi mulţumit de acest termen, având în vedere că proiectul a fost preluat de italienii de la Astaldi de numai un an , după ce lucrările au fost oprite în 2012. Compania Romstrade, care deţinea atunci proiectul, a intrat în insolvenţă. Primul pod, pe sensul de circulatie Vacaresti- Mihai Bravu, a fost dat in folosinta la începutul acestei veri.
Încă o lună şi jumătate. Atât ar trebui să mai dureze, cel mult, lucrările la cel de-al doilea pod al pasajului Mihai Bravu. Primarul General al Capitalei a efectuat o vizită scurtă pe şantierul celui de al doilea pod al pasajului care ar putea soluţiona problemele de trafic din patru cartiere ale Capitalei.
„Suntem în timp au trecut patru luni pâna astăzi. Dacă mai adăugăm încă o lună şi jumătate vor fi cinci luni şi jumătate în care pod a fost construit”, a spus Sorin Oprescu, primarul general al Capitalei.
Edilul al declarat că în prezent se toarnă betonul şi se lucrează la hidroizolaţie. Săptămâna viitoare se va turna asfaltul şi va fi definitivată vopsitoria arcelor metalice. „În felul acesta vom da drumul la circulaţie pe ambele sensuri, şi de la nord la sud, de la nord-est la sud. Este penultima zonă în care închidem, sigilăm inelul de circulaţie pentru a uşura şi trecerea peste Dambovița”, a spus Sorin Oprescu.
Şoferii din Bucureşti sunt, însă, ceva mai sceptici în privinţa teremenului până la care ar trebui să fie gata lucrarea. „A întârziat tare mult şi nu ştiu dacă era cel mai aglomerat nod din Bucureşti. Sunt altele mult mai aglomerate”. În acest moment se circulă pe primul pod al pasajului suprateran, finalizat şi inaugurat în luna iunie a acestui an.
Deşi construcţia Pasajului Mihai Bravu a început în 2011, lucrările au fost oprite în anul 2012, după ce firma Romstrade a intrat în insolvenţă. Costurile pentru realizarea întregii lucrări se ridică la aproximativ 35 de milioane de euro.