Special Night Out este cel mai mare eveniment de acest fel din România, reuşind să aducă la un loc 46 de magazine de lux, concentrate în cele trei zone de interes - Calea Victoriei, Calea Dorobanţilor şi The Grand Avenue, JW Marriott -, cu scopul de a poziţiona Bucureştiul ca destinaţie pentru shoppingul de lux, informează Mediafax.
Astfel, pentru prima oară partenere în această formulă, cele 46 de magazine de lux vor avea program prelungit în intervalul orar 20.00 - 00.00, vor prezenta cele mai elegante şi rafinate colecţii - fie că este vorba de modă, design de interior, obiecte de autor pentru scris, produse audio-video de lux, bijuterii şi produse de înfrumuseţare -, iar cele mai multe dintre acestea vor veni cu oferte speciale la anumite produse.
Magazinele participante în proiect vor putea fi uşor recunoscute, datorită vitrinelor marcate „Special Night Out”.
Iniţiativa acestui proiect a venit din partea brandurilor de lux şi, cu atât mai mult, este de apreciat numărul ridicat de magazine care au reuşit să facă posibilă implementarea primei sale ediţii. Acest lucru demonstrează, în mod clar, faptul că Bucureştiul poate deveni o destinaţie pentru shoppingul de lux.