Aeronava care venea de la Bucureşti pentru a-i prelua pe cei 38 de români a fost deviată din cauza ceţii pe alt aeroport, însă în cele din urmă, s-a întors în România, fără pasageri.
Compania TAROM explică într-un comunicat că transferul pasagerilor de pe un aeroport pe altul şi procedurile de securitate ar fi durat prea mult, iar piloţii şi stewardesele şi-ar fi depăşit timpul regulamentar de zbor.
Oamenii rămaşi pe aeroportul din capitala iordaniană se plâng că în tot acest timp n-au primit nici apă, nici mâncare.
„În Amman a fost ceaţă foarte puternică încă de aseară. Azi-dimineaţă am înţeles că foarte multe avioane au avut probleme la aterizare, astfel că avionul care venea dinspre Bucureşti cu pasagerii pe care îi aducea la Amman a aterizat pe un aeroport adiacent. În momentul când pasagerii au coborât trebuia să vină să ne ia pe noi de pe aeroportul principal şi să ne ducă la Bucureşti, la ora 3 trebuia să decolăm. În toată această perioadă nu am primit nici apă, nici mâncare, nimic altceva. Eu şi alţi trei pasageri am fost deja rerutaţi pe ruta de la Viena, dar ceilalţi, peste 30, sunt încă în Amman”, a declarat pentru Digi24 Cristina Roșca, pasager.
Situația lor a ajuns şi la Ministerul de Externe, care afirmă că s-ar face demersuri pentru îmbarcarea pasagerilor la alte curse şi că între timp aceştia ar fi fost duşi la un hotel din apropierea aeroportului.