Comenzile pot fi plasate în română sau mai multe limbi de circulaţie internaţională, printre care engleza, franceza şi spaniola. Unii dintre clienţi se declară încântaţi de aceste dispozitive, alţi pasageri sunt însă puşi în impas de tehnologia modernă.
Pentru cei mai stângaci într-ale tehnicii, există angajaţi care să îi ajute să plaseze o comandă. Odată încheiată această etapă, clientul primeste un bon care conţine numele companiei, indicativul maşinii şi timpul estimat până la sosire.
Sstemul le convine şi taximetriştilor.
„Nu mai stai să .. vino la ceas, vino la colţul aeroportului. Ai chemat, ai venit, ţi-ai luat clientul şi-ai plecat”, spune un taximetrist.
Celelalte două dispozitive, instalate în luna aprilie, le permiteau clienţilor să aleagă dintre mai multe firme de taxi. Cele două noi terminale direcţionează comenzile spre numai două companii. Din aprilie şi până acum, primele două terminale au înregistrat 78.000 de comenzi, adică mai mult de 600 pe zi.