Video „Golden Gate de România” are iar probleme. În 11 luni a fost asfaltat de trei ori, iar acum drumul s-a stricat din nou
Data actualizării: Data publicării:
„Golden Gate de România” are iar probleme, la nici un an de la inaugurare. Şoferii care au trecut pe podul suspendat zilele acestea au constatat cu stupoare că asfaltul este din nou stricat. Asta după ce, în luna aprilie, constructorul a reasfaltat, a treia oară, o bandă întreagă, pe sensul spre Brăila.
Pe 6 iulie se împlinește un an de când celebrul pod suspendat peste Dunăre, Brăila-Tulcea, a fost inaugurat cu mare fast. De atunci, a fost reasfaltat de trei ori pe anumite porțiuni, au fost înșurubate sute de piulițe de la parapetele podului și s-a intervenit cu lucrări pentru că podul se tasa la urcarea dinspre Brăila.
Când lucrurile păreau că intră în normal, s-a dovedit că nu e așa. Șoferii au filmat și postat pe rețelele sociale, zilele acestea, faptul că asfaltul s-a stricat din nou, pe exact aceeași porțiune care a mai fost reparată.
Oamenii spun că este o bătaie de joc din partea constructorului, că face treabă de mântuială și că folosește materiale de proastă calitate.
Obiectivul nu este recepționat și nu va fi până când nu vor fi remediate toate problemele.
Podul de la Brăila este cel mai mare pod suspendat care s-a construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa și ultimul de la vărsarea Dunării în Marea Neagră. A costat peste 500 de milioane de euro, bani europeni.