Traseul începe Bulevardul Buzeşti, unde se desfăşoară acum lucrările, și continuă cu străzile Mircea Vulcănescu, Berzei, Vasile Pârvan şi Haşdeu. Se opreşte însă brusc la Parlament.
Soluţia găsită - un tunel. Construcţia subterană, dacă va fi posibilă, va traversa curtea Palatului şi va ieşi în Calea 13 septembrie. Va continua apoi cu strada Uranus şi Calea Rahovei. Punctul final, așa cum prevede proiectul, este Piaţa Progresul.
Marea provocare în calea acestui bulevard este Palatul Parlamentului. Proiectul prevede ca prin curte să treacă un tunel de 850 de metri, aflat la o adâncime de 28 de metri. trebuie obținute foarte multe aprobări. Printre care, de la MapN și SRI.
Dacă hopul cel mare va fi trecut, în câțiva ani am putea traversa mai ușor Bucureștiul de la nord la sud. În plus, am evita două dintre cele mai aglomerate bulevarde din capitală - Calea Victoriei și Magheru.
În total, noua arteră de circulație ar urma să aibă o lungime de 11 kilometri și va costa peste 300 de milioane de euro.