”Observau că, în funcție de cât de tare sau nu era muzica, oamenii cumpărau mai mult sau nu”. Monica Jitariuc, membru al uneia dintre cele mai prestigioase firme de relaţii publice din România, a venit la Timişoara pentru a le explica pasionaţilor de comunicare că o imagine bună valorează cât 100 de campanii.
”Reputația este o necesitate. Pentru că reputația a ajuns să însemne pentru companii bani, iar cel mai important a început să însemne încredere. Oamenii au încredere în tine sau nu, te cumpără sau nu, te plac sau nu. Nu mai e o chesiune de opțiune, e o investiție absolut necesară”, spune Monica Jitariuc, managing director firmă de PR.
Cei care au ascultat-o au fost puşi să şi rezolve, practic, situaţii în care reputaţia unei firme ar fi pusă în joc: ”Merge, merge. Acum suntem la idei, partea de idei”, ”Monica e una din cele mai bune pe acest domeniu și a fost o adevărată plăcere să o ascultăm”, ”Am aflat multe lucruri pe care nu le știam și care cred că îmi vor fi de folos în activitatea mea pe mai departe”.
Exerciţiul a avut loc în cadrul Conferinţei Prbeta, unica de acest gen din România.
”Am insistat mult mai tare pe latura practică a lucrurilor decât pe teorie și, ca de obicei, am adus un pachet de workshopuri noi față de anul trecut, susținute de specialiști în comunicare”, spune Cristina Puţan, organizator.
Prima zi de conferinţă a reunit 150 de participanţi, iar cea de-a doua, dedicată workshopurilor, 50.
reporter: Ioana Sapianu
operator: Tiberiu Alasu
editor web: Călin Țenche