Întreaga autostradă, cu o lungime de aproape 39 de kilometri, va fi gata, însă, abia în vara anului viitor, cand va fi definitivat și lotul 2.
Tot pe la mijlocul anului viitor sunt promisiuni că se va închide şantierul şi pe porțiunea de autostradă dintre oraşul ungar Mako și frontiera cu România, ceea ce asigură conexiunea la reţeaua europeană de autostrăzi.
Din păcate, o şosea rapidă continuă care să lege Capitala de Vestul ţării vom avea cel mai devreme peste patru ani. Şi asta doar dacă ministrul Ioan Rus se va ţine de cuvânt şi va deschide anul viitor şantiere pentru a construi şi ultimii 120 de kilometri, dintre Sibiu şi Piteşti. Această autostradă nu se regăseşte pe lista priorităţilor bugetare din 2015. Guvernanţii promit, însă, bani pentru alte şosele de mare viteză, precum Timişoara-Lugoj, Lugoj-Deva şi Nădlac-Arad.