Cu un buget de 3000 de lei, trei studenţi din Iaşi s-au gândit să deschidă o afacere și să fie proprii şefi. Activităţile se împart între cei trei studenţi, iar sediul firmei este apartamentul în care locuiesc. Ideea deschiderii unei firme care să caute sponsorizări pentru evenimentele asociațiilor studențești a venit după ce unul dintre tineri s-a confruntat cu dificultăți în încercarea de a găsi sponsori pentru asociaţia în care este înscris.
"Fiind 30 de mii de firme în Iaşi am zis că ar fi OK să uşurăm munca asta a organizatorilor, în primul rând şi să oferim şi o posibilitate firmelor să se promoveze în cadrul acestor evenimente", ne-a spus Lucian Muşat, iniţiator proiect.
Resursele implicate în căutatea de sponsori se reduc. În plus, pot exista și bonusuri la premii pentru câştigători şi vouchere.
"În strângerea de sponsorizări, asociaţiile nu prea obţin bani cash, ceea ce noi asta le dăm", ne-a marturisit Cristian Cojocariu, iniţiator proiect.
"Șapte, opt persoane căutau, de obicei, finanţatori pentru evenimente. De această dată sperăm să nu mai fie nevoie să ne implicăm noi direct, ci prin astfel de societăţi să ne implicăm doar la nivel de contract", ne-a declarat prin telefon ndrei Ciobanu, specialist PR al unei asociaţii studenţeşti.
Companiile, care acceptă să fie partenere, pot alege între cele trei pachete de promovare. Cel mai ieftin este în valoare de 300 de lei, iar cel mai scump ajunge la 1500 de lei.
"Pe viitor vrem să mergem şi în afara judeţului Iaşi deoarece există asociaţii care au evenimente care nu se ţin pe teritoriul judeţului Iaşi", ne-a spus Cornel Atănăsoae, iniţiator proiect.
Tinerii întreprinzători sunt convinși că în aproximativ trei luni îşi vor scoate banii investiţi.