Cu pereţi scorojiţi, geamuri sparte şi toalete insalubre, staţia CFR Medgidia pare o clădire abandonată. A fost construită în urmă cu 154 de ani şi pe atunci era mândria oraşului. Anii au trecut, dar gara a rămas la fel.
Pe la conducerea CFR s-au perindat zeci de directori, dar niciunul nu a pus gara Medgidia pe lista de priorităţi. Aşa că s-a degradat de la an la an.
Gheorghe Spânu, vicepreședintele Federația Națională Mișcare Comercială: "Staţii de pe secţiile secundare care nu au grupuri sanitare, nu au surse de ape, birouirle de mişcare sunt insalubre, sunt nezugrăvite."
Din cele 78 de staţii din CFR care aparțin de CFR Infrastructură, Marfă și Călători doar trei au fost modernizate.
Florin Stamate, CFR Infrastructură Constanța: "Pe raza Regionalei CFR Constanţa s-au modernizat trei staţii Constanţa - Feteşti şi Călăraşi Sud urmând a se definitiva şi staţia CF Slobozia Veche."
Angajaţii CFR susțin că staţiile CFR ar trebui să fie poarta de intrare in oricare oraş. Dar cele mai multe au rămas la același stadiu, de la înfiinţare.