Jandarmi, poliţişti şi pompieri s-au întâlnit ca să pună la punct toate detaliile planului de securitate. Lor li s-au alăturat inspectorii Direcţiei de Sănătate Publică Cluj, care au verificat standurile la care se vor vinde alimente în timpul festivalului.
"Direcția de Sănătate Publică va asigura în fiecare zi un echipaj care va verifica la fața locului modul de respectare a condițiilor igienico-sanitare", a precizat Mihai Moisescu, directorul instituţiei.
Organizatorii spun că s-au pregătit mai bine de şase luni pentru festival.
"Vor fi cam 200 de agenţi, dintre care 120 de oameni vor fi în timpul nopţii, când vor fi majoritatea concertelor. În rest, un dispozitiv mai mic va acţiona pe timpul zilei. Am achiziţionat special defibrilatoare externe automate, în cazul în care avem o problemă un stop cardio-respirator, să-l putem rezolva rapid", a anunţat Andrei Irode, coordonator securitate.
Două ambulanţe cu medic şi aproape 30 de voluntari vor interveni în caz de urgenţă, în cele patru zile ale festivalului.
"Sunt două puncte, în primul rând la intrare, ca să asiguri evacuarea rapidă a unei victime. Evenimente sau incidente se pot întâmpla oriunde, oricând. Problema este dacă se va controla foarte bine băutura în principal sau stările de agitație, să nu zic violență", a completat Horia Simu, șeful Serviciului Judeţean de Ambulanță Cluj.
Festivalul Electric Castle a ajuns în acest an la cea de-a treia ediţie.
Toate cele 20.000 de abonamente, în valoare de 229 de lei fiecare, s-au epuizat în urmă cu o lună. Mai sunt disponibile doar bilete de o zi, la preţul de 149 de lei. Peste 150 de artişti vor concerta pe cele 6 scene amplasate la Castelul Banffy din Bonţida.