GOOGLE DOODLE Valentine's Day Noul logo interactiv al Google este realizat sub forma mai multor animaţii, în care literele „o” din numele motorului de căutare se comportă fie ca nişte îndrăgostiţi care, prinşi de ploaie, se adăpostesc sub umbrele, fie ca doi necunoscuţi care se întâlnesc şi se îndrăgostesc, ca două personaje care îşi trimit mesaje de dragoste cu ajutorul telefoanelor şi chiar se sărută, fie ca doi iubiţi care ascultă muzică la aceleaşi căşti. Animaţiile pot fi distribuite pe reţelele de socializare Google+, Facebook şi Twitter.
GOOGLE DOODLE Valentine's Day De asemenea, de Ziua Îndrăgostiţilor, motorul de căutare Google îi invită pe internauţi să experimenteze "un sărut ca niciodată". Toţi cei care sunt pregătiţi să facă faţă provocării sunt redirecţionaţi pe pagina Google Cultural Institute, unde pot viziona mai multe imagini care ilustrează tablouri, fotografii, sculpturi cu persoane care se sărută.
GOOGLE DOODLE Valentine's Day Cu această ocazie specială, Google a digitalizat la rezoluţie foarte ridicată unul dintre cele mai faimoase săruturi din istoria artei: "Sărutul" lui Gustav Klimt. Tehnologia permite explorarea în profunzime a operei, până la detalii ale tuşei pensulei.
GOOGLE DOODLE Valentine's Day Colecţia reprezintă o călătorie în numeroase ţări, culturi şi perioade, pentru a descoperi iubirea în diferitele ei întrupări artistice. Între lucrările care au fost digitalizate şi care pot fi admirate pe platforma digitală Google Cultural Institute se numără sculptura "The Kiss" (1886), de Auguste Rodin (de la The Israel Museum, din Ierusalim), dar şi tablourile "Garden with courting couples: square Saint-Pierre" (mai 1887), de Vincent van Gogh (de la Van Gogh Museum), "Desire and Satisfaction" (1893), de Jan Toorop (de la Musée d’Orsay, Paris), "Allegory of Love, Cupid and Psyche [?]" (1798 - 1805), de Francisco de Goya (de la Museu Nacional d'Art de Catalunya - MNAC, Barcelona), "Happy Union" (în jur de 1575), de Paolo Veronese (The National Gallery, Londra), "Kiss IV" (1902), de Edvard Munch (The Munch Museum, Oslo).
Google îşi schimbă logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.