De bun gust este să lăsăm un 2%, 5% din nota de plată ca bacşiş. În schimb, modalitatea în care alegem să nu recompensăm eforturile chelnerului de a ne servi pentru că tocmai el nu a făcut niciun efort în acest sens şi suntem total dezamăgiţi de această prestaţie că ne dă dreptul de a nu lăsa nici măcar acel procent infim de bacşiş.
Desigur, în momentul în care avem de-a face cu un chelner a cărui atitudine sau mod de a ne servi ne deranjează, este normal să ne adresăm şefului de sală sau persoanei care este responsabilă de acest chelner şi să explicăm această situaţie. Face parte din codul de bune maniere şi, desigur, din protocolul serviciilor pe care le plătim.
Dacă modul în care suntem serviți este de o calitate este îndoielnică, în mod normal este dreptul nostru, ca şi cumpărător al acestor servicii, să adresăm această problemă persoanei care se ocupă de managementul acestui restaurant.
Puteți adresa întrebări consilierului de etichetă pe pagina de Facebook a emisiunii BONTON sau la adresa de email bonton@digi24.ro