Prezentarea campaniei a fost realizată de actorul Ovidiu Niculescu, la eveniment luând parte preşedintele şi vicepreşedinţii AEP, dar şi preşedintele Pro Democraţia, Cristian Pârvulescu.
„Este o campanile care ţinteşte, în general, electoratul tânăr, care se prezintă cel mai puţin la vot în România, dar atunci când se prezintă la vot poate să schimbe direcţia votului. Nu asta este intenţia acum, ci aceea de a atrage o parte a populaţiei României, importantă, dar indiferentă faţă de politică (…) Societatea este rezultatul unui echilibru şi dacă tinerii nu participă la vot atunci societatea va prezenta un semnal mult mai îmbătrânit. Nu se vor regăsi, şi vor protesta. Dacă se prezintă la vot şansa de a modifica în mod rezonabil societatea e mult mai mare şi ăsta cred că este mesajul pe care trebuie să-l înţelegem”, a spus Pârvulescu.
De asemenea, vicepreşedintele AEP, Marian Muhuleţ, a declarat pentru campania de promovare a prezenţei la urne au fost alocaţi 50.000 de euro. El a fost întrebat dacă sloganul campaniei este unul potrivit pentru un astfel de demers.
„Şi pe mine m-a surprins puţin atunci când au venit cu această propunere, i-am şi rugat să-mi prezinte câteva date. Din câte am înţeles, şi cred că aşa este, este noul limbaj pe care generaţia tânără îl utilizează, şi eu sunt în grupa de vârstă peste 30 de ani şi cred că există un soi de prăpastie între noi şi cei care vin din spate. Deci cred că este un mesaj aplicabil acestui segment de vârstă”, a explicat Muhuleţ.