Concurs pentru logo şi slogan pentru stațiunea Mamaia. Cine face parte din juriu
Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa, lansează un concurs naţional de soluţii creative de branding pentru identitatea staţiunii Mamaia.
În prima etapă a fost realizată o cercetare sociologică, parte a studiului naţional "Destinaţii Vizionare" În a doua etapă, factorii interesaţi de branding-ul staţiunii Mamaia au participat la interviuri pentru a-şi exprima viziunea despre staţiunea Mamaia. În urma analizei şi a interviurilor a rezultat un brief de creaţie pentru logo şi slogan.
"Este necesară o componentă care să dea încredere, stabilitate şi predictibilitate, care ţine de sufletul unei destinaţii şi a cărei construcţie presupune mai mult artă decât ştiinţă. Logo-ul şi de fapt întreaga identitatea vizuală a unui brand se încadrează în această a doua categorie, iar exemplele brandurilor puternice arată că un logo a rezistat în timp mai mult decât orice strategie sau plan de marketing.
Prin analiza aprofundată a istoricului, situaţiei curente, percepţiilor şi potenţialului, am sintetizat un brief creativ pentru o identitate simplă şi memorabilă, rezistentă la mode", spune Mihai Bârsan, membru în juriul care va alege logoul și sloganul stațiunii de le Litoral.
Astăzi începe etapa înscrierii de propuneri creative. Lucrările pre-selectate după o primă etapă de jurizare urmează să fie votate într-o a doua etapă atât de juriu cât şi de publicul larg, iar cele mai remarcabile 3 dintre ele "vor fi premiate substanţial". Toate înscrierile vor fi verificate pentru a se evita suspiciuni de plagiat.
Cei care doresc să se înscrie vor completa formularul pe site-ul oficial al concursului. www.concurslogomamaia.ro
Următorul pas va consta în selectarea de către juriu a unui număr de 10 propuneri - logo şi slogan. Selectarea propunerilor se va face în baza votului juraţilor şi a respectării briefului de creaţie de către fiecare participant. În următoarea etapă va exista un vot public desfăşurat online pe platforma amintită.
Fiecare vizitator unic poate vota o singură propunere de logo şi slogan, în funcţie de preferinţă. Selecţia finală a celor 3 propuneri se va face luând în considerare 40% pondere vot public şi 60% pondere a votului juriului.
Decizia finală a propunerii câştigătoare va fi luată de juriu.
Juriul care va selecta cele 10 propuneri de logo şi slogan ce intră în etapa de vot public este format din:
1. Mihai Bârsan, Expert marketing, Preşedintele Consiliului de Brand Turistic Naţional Fondator Destinaţia Anului
2. Felix-Constantin Tătaru, Expert comunicare, Preşedinte Institutul pentru Oraşe Vizionare, Membru in Consiliul de Brand Turistic Naţional
3. Călin Ile, Presedinte de Onoare FIHR, Fondator BrandBerry
4. Romulus Oprică, Managing partner BrandBerry, Dr. Sociolog
5. Brigitte Gruber, Managing Partner Horwath HTL Austria
6. Florian Van der Bellen, Director and Global Head of Destination Development, PKF hospitality group
7. Cezar Dumitru, Consultant marketing & blogger de calatorii
8. Felicia Stăncioiu, Prof. Univ. Dr., Profesor Marketing în Turism ASE
9. Ştefan Vasilachi, Partener creativ la TVC, membru ADC*RO
10. Mihai Gongu, Executive Creative Director SEE at Cheil Worldwide and Member of the Cheil Global Creative Council
11. Dan Leu, Arhitect Şef al Primăriei Municipiului Constanţa
12. Răzvan Luca - GM & Creative Director UNTOLD Festival
13. Laura Opriş - Managing Partner, Comm'ON