Fondatorul Alibaba, Jack Ma, a postat pe Facebook imagini dintr-unul dintre depozitele retailerului pe care îl conduce, după Ziua Celibatarilor.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Alibaba a depăşit recordul de anul trecut cu ocazia Zilei Celibatarilor, sărbătorită în China la 11 noiembrie, înregistrând duminică vânzări de 213,5 miliarde de yuani (30,70 miliarde de dolari), în creştere cu 27% faţă de nivelul din 2017.
Angajații retailerului nu au făcut însă față valului de comenzi, iar unele produse întârzie să ajungă la clienți. De aceea, Jack Ma a intervenit personal pentru a oferi explicații. „Dacă pachetul tău nu a ajuns, poate că este blocat în traficul pachetelor”, a glumit miliardarul, la postarea cu imaginile din depozitul uriaș, în care angajații săi muncesc din greu între munți de cutii.
Alibaba, care a lansat în 2009 Ziua Celibatarilor, a anunţat că a colaborat cu aproximativ 180.000 de branduri din peste 200 de ţări la evenimentul din acest an.
China sărbătoreşte în fiecare an la 11 noiembrie, Ziua Celibatarilor, care a devenit totodată şi cea mai importantă zi de cumpărături online, un fel de replică combinată la Black Friday şi Cyber Monday. În China, legătura dintre oamenii singuri şi această zi de 11 noiembrie (11.11) este dată de cifra "1", care face trimitere la singurătate, iar sărbătoarea este un fel de replică la adresa Valentine's Day.
Burlacii chinezi obişnuiesc să organizeze petreceri în această zi, pretext folosit pentru a-şi căuta un partener sau o parteneră. Alţi retaileri au început să extindă conceptul în Hong Kong şi Taiwan.