Numele Israelului a dispărut de pe hărțile digitale disponibile în China
Data publicării:
Cu toate că granițele și orașele țării sunt marcate pe hartă, numele Israelului a fost șters. Colaj foto: Twitter (X) / @Prolotario1; Google Translate
Giganții tehnologiei din China, Baidu și Alibaba, au șters numele Israelului de pe hărțile digitale accesibile prin motoarele lor de căutare, potrivit Wall Street Journal, care raportează faptul că această decizie se potrivește cu diplomația neclară a Beijingului cu privire la conflictul Israel-Hamas.
Hărțile prezentate de Baidu arată linia de demarcație dintre Israel și teritoriile palestiniene, dar nu mai identifică țara după numele ei, potrivit raportului. Mai mult, și pe harta lumii prezentată de Alibaba apare aceeași modificare, cu toate că numele altor țări mult mici, precum Luxemburg, sunt marcate foarte clar.
Hartă de la Baidu Maps cu denumirile traduse în limba română. Numele Israelului lipsește. Captură foto: Google Translate
„Utilizatorii de internet din China și-au exprimat uimirea în legătură cu faptul că numele 'Israel' nu mai apare pe hărțile digitale de la Baidu și Alibaba, o ambiguitate care se potrivește cu diplomația neclară a Beijingului și este în contrast cu atenția pe care o acordă în general hărților”, a scris pe Twitter (X) șeful biroului din China al WSJ, Jonathan Cheng.
Încă de la începutul conflictului din Gaza, China a cerut încetarea focului pentru a evita ca războiul să se extindă și pentru ca civilii să nu mai sufere din cauza bombardamentelor zilnice.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Mii de oameni au fost uciși de când Hamas a atacat Israelul, declanșând cel mai brutal asalt asupra țării din întreaga sa istorie. Între timp, guvernul prim-ministrului israelian Benjamin Netanyahu a extins operațiunile terestre din Gaza și a spus că nu există nicio șansă să fie impusă o încetare a focului în acest moment.
Forțele israeliene au ucis mai mulți comandanți și lideri Hamas și au atacat tunelurile subterane din Gaza în operațiunile militare din ultimele zile. Cel puțin 230 de ostatici rămân captivi în Fâșia Gaza, o parte dintre ei fiind cetățeni străini.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.